L'empenta

L’empenta

La CUP de Gelida, després d’un procés de reflexió i debat assembleari, ha decidit presentar-se a les eleccions municipals del proper mes de maig. La nostra és una candidatura de ruptura amb les maneres de fer política a  l’ajuntament.

Ajuntament

Hi volem portar la democràcia real i participativa, la trans parència absoluta, volem allunyar l’ajuntament dels interessos d’empreses privades (Sorea, Acesa,..) i acostar-lo a les necessitats de les persones, visquin on visquin.  Volem un ajuntament on participem tots per decidir-ho tot, sense cap altre interès que el bé comú.

Codi Ètic

A la CUP ens regim per un estricte codi ètic on l’enriquiment personal o la carrera política no són possibles, els mandats dels nostres regidors són limitats a dues legislatures (màxim 8 anys). Els regidors i regidores de la CUP no poden tenir més d’un càrrec en les institucions ni en la mateixa organització. I en cas de ser d’obligat compliment (consells comarcals) només podran tenir una única font d’ingressos provinent de l’administració pública.

Finançament campanya

La nostra candidatura es finançarà amb les quotes dels nostres militants, les aportacions de les persones simpatitzants , i la solidaritat d’altres CUPs de la nostra comarca. Totes aquestes dades seràn públiques i accessibles  sempre.

Panflet que van repartir porta a porta els militants i simpatitzants de la CUP de Gelida